Subject: FW: Mõõtja erialase pädevuse hindamine 27.03.2024
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Tue, 19 Mar 2024 10:13:18 +0200

From: Siim Jaksi
Sent: Tuesday, March 19, 2024 10:11 AM
To: 'Koit Uustalu' <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Aleksandr Prokopenko <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Mõõtja erialase pädevuse hindamine 27.03.2024

Tere

Tänud ajakava eest!

Ootame teid 27.03.24 kell 09.00 aadressil Teelise 4, Tallinn.

Lugupidamisega

Siim Jaksi

Juhataja / Teehoiuteenistuse järelevalve osakond

+372 5344 8900

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee>

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Koit Uustalu <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, March 18, 2024 9:01 PM
To: Siim Jaksi <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Aleksandr Prokopenko <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Fwd: Mõõtja erialase pädevuse hindamine 27.03.2024

Tere

Esimese korraga jäi meilis punkt puudu. Nüüd peaks ajakava kohale jõudma.

Vastavalt telefonivestlusele saadan hindamise ajakava.

Lugupidamisega

Koit Uustalu

55690569